acord

gitar

آکورد گیتار آهنگ اطمینان با صدای امیر تتلو

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

آکورد گیتار آهنگ اطمینان با صدای امیر تتلو

ترانه و آهنگ : امیر تتلو / تنظیم : امیر D-va


Amir Tataloo Etminan دانلود آهنگ اطمینان با صدای امیر تتلو

ریتم : ۳/۴
Dm                                          C
اطمینان ، نداریم به هم و همش داد میزنه سره من
Dm                                                         C
مگه قول نداده بود صد دفعه که هر طرف ، باد میزنه نره نه
Dm                                                                    C
بهش میخوام ، بگم همین امروز جمع کنه بره دیگه فک کنه غریبم
Dm                                                                           C
من عشق میخوام بزار بره اصن منم میتونم فک کنم همچین آدمی هیچوقت ندیدم
Am               G              Am               G           F       G      Am
اطمینان مهم ترین چیز بود که نداشتیم عزیزم ، نه تو به من نه من به تو
F             G       Am           G                 F          G            Am
        وگرنه هیچی نبوده بخوای و ندم به تو ، نگو متوجه شدم بد حرفتو
Dm                                          C
آرامش نذاشته بود واسم و فقط دنبالِ هیاهو
Dm                                                         C
اون درارو قفل میکرد بی جهت بهم میگفت نمیخوام نیا تو
Dm                                                 C
اطمینان این وسط نمبود سر لج بازیا ذهنیتا خراب بود
Dm                                             C
دلشو میزدم دوروز یبار بهونه میساخت هی بی هوا برام زود
برای دانلود آهنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی